yazesoutlet.blogg.se

En liten blogg vid sidan om min ordinarie. Här kommer jag sälja nytt och begagnat, köpt och egendesignat. Alla pengar från försäljningen kommer att skänkas/användas till behövliga inköp till Citydiakonalen i Malmö. Där kan de med mindre inkomst hämta kläder och mat åt sig och sin familj.

Hur handlar jag?

Kategori: 1. Att shoppa

Det hela är mycket enkelt. Hittar du något som du vill köpa så lämna en kommentar i det inlägget, glöm inte att lämna din mailadress (den publiceras inte) så kontaktar jag dig så snart jag har möjlighet. Först till kvarn gäller och köparen betalar portot, jag försöker alltid skicka så billigt som möjligt. Bor ni i närheten så är ni välkomna att hämta på plats.
 
Undrar ni om något annat så hojta till under detta ilägget så svarar jag efterhand.
 
Happy shopping!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: